1393-08-10 19:50
5456
5
5246
باز هم بنگاه شایع پراکنی در گرگان در افشانی کرد ؛

دفاع غیر قانونی سلیم از قلیان کشی و شبهه انگیزی بر علیه قانون امر به معروف

این هفته نامه به جای اینکه بخواهد بر علیه کسانی که سلامت جامعه و شهروندان گرگانی را به خطر انداخته اند قلم فرسایی نماید در راستای حمایت این سود جویانی که قلیان را در اختیار همه مراجعه کنندگان از کوچک و بزرگ قرار می دهند تا سود فراوانی را به دست بیاورند بر آمده است.

به گزارش گلستان ما، هفته نامه سلیم که ید طولایی درشبهه انگیزی دارد جدیدترین اقدام خود بعد از سیاه نمایی و تشکیک در خصوص انتخابات سالم این بار با اشاره به بخشی از صحبت های نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون امر به معروف و نهی از منکر ابتدا با به کار بردن جمله "هر 9 روز یک بحران " قصد دارد تا با سیاه نمایی چهره برخی نمایندگان اصولگرا را تخریب نماید.

این هفته نامه در بخش دیگری از این سرمقاله به طرح جمع آوری قلیان اشاره می کند و آن را علی رغم وجود قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات که در سال 1385 به تصویب رسیده و مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته و به صراحت هر نوع تبلیغ ، تشویق مستقیم وغیرمستقیم و یا تحریک افراد به استعمال دخانیات را اکیداً ممنوع دانسته و مصرف مواد دخانی را در اماکن عمومی ممنوع کرده است و .... بازهم این هفته نامه می خواهد با سیاه نمایی این موضوع را که به اذعان بسیاری از خانواده ها توانسته جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیرد و موجب خشنودی خانواده ها و شهروندان گرگان بشود را فشار بر دولت تلقی نموده و می خواهد با دست مایه قرار دادن آن نمایندگان و دستگاه قضایی را که به وظائف خود عمل کرده است تحت فشار قرار دهد.

فارغ از هرگونه قانون که در خصوص مصرف دخانیات وجود دارد پزشکان بسیاری نیز در خصوص خطر قلیان و مضرات آن به کرات مطالبی را بیان کرده اند و گفته اند ضرر قلیان به مراتب بیشتر از سیگار است و آسیب بیشتری را به جوانان و افرادی که مصرف کننده این مواد دخانی هستند وارد می کند.

این هفته نامه به جای اینکه بخواهد بر علیه کسانی که سلامت جامعه و شهروندان گرگانی را به خطر انداخته اند قلم فرسایی نماید در راستای حمایت این سود جویانی که قلیان را در اختیار همه مراجعه کنندگان از کوچک و بزرگ قرار می دهند تا سود فراوانی را به دست بیاورند بر آمده است.

همچنین اقدام مسئولین و نمایندگان زحمتکش گرگان را فشار بر دولت خطاب می کند و می گویند این طرح ها آزادی های موجود در جامعه را نقض می کنند در صورتی که این افراد با پیگیری های که انجام داده اند قصد دارند سلامت اجتماعی را به شهر گرگان برگردانند و معضلات موجود در شهر را کاهش دهند.

این در حالی است که حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان پرتلاش مرکز استان نیز گسترش قلیان خانه های غیرمجاز در گرگان را یکی از مهمترین معضلات این شهرستان معرفی کرده بود و خواستار تعطیلی مراکز غیر مجاز در گرگان شده بود.

چون به قطعیت می دانست این مراکز محلی برای انحراف جوانان و نوجوانان و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر و محلی برای شروع انحراف و ورود به بزهکاری اجتماعی است.

اما با این وجود این نشریه اصلاح طلب با سیاه نمایی قصد تهدید مسئولین و نمایندگان را دارد تا نتوانند وظائف خود در قبال جامعه به نحوه احسن انجام دهند و با تهدید این افراد در خصوص احتمال رای نیاوردن در انتخابات مجلس بخواهد آنها را در ادامه مسیر خود سست نماید.

در ادامه باید گفت این نشریه که مدتها در استان اقدامات این چنینی را انجام می دهد خود را وصی مردم استان می داند در شرایطی که بسیاری از مردم انقلابی و معتقد به اصول نظام و ارزش های دینی هستند و با اعتقادات کج فکرانی همچون نگارندگان این نشریه محلی تفاوت های بسیار دارند و از انجام طرح های مبارزه با مفاسد اجتماعی بسیار راضی اند و با تمام وجود از مسئولین و نمایندگانی که این طرح ها را اجرا می کنند حمایت می کنند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر ی

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها !!!احتمالا یه چیزایی از قلیان کشی به بعضی از این حامان می رسد که این گونه در مقابل قانون گردن کشی پنهان و آشکار می کنند .باید پرتقال فروش پیدا شود .

0
0
پاسخ
1393-08-12 10:33
اسحاق حمایتی

زنده باد سلیم زنده باد روح ا... مهیمنیزنده باد عبدالسلام مهیمنیاز همینجا میگم دوستتون دارم

0
0
پاسخ
1393-08-12 07:28
شهاب

اینهم اندر احوالات آقای م است . کسی که از حامیان فتنه 88 در گرگان بود و حال با کسب عنوان مشاور استاندار ، پاداش ...ش را می گیرد. واقعاً باید به حال این استان افسوس خورد که کسانی مثل م با آنهمه سابقه درخشان در ... ، در پست های کلیدی استانداری قرار دارند و به استاندار مشاوره می دهند.

0
0
پاسخ
1393-08-12 16:12
قلیان کش

من به سهم خودم از حمایت بی دریغ هفته نامه سلیم از قلیان و قلیان کشی و توسعه تجارت قلیان تشکر می کنم .قطعا هر کاری فواید و مضراتی دارد که سلیم حامی فواید قلیان برای جیب قهوه خانه داران است نه دغدغه دار سلامتی نوجوانان و جوانان و خانوواده های مردم .در قلیان بعدی چند پک مشتی می زنم به سلامتی سلیم .

0
0
پاسخ
1393-08-13 11:59
آشنا

من از نزدیک با دوستان در سلیم آشنا هستم و با افکار و دیدگاه های آنان در خصوص قلیان ، ماهواره ، امر به معروف و نهی از منکر برایم روشن است .این دوستان به نوعی لیبرالیسم فرهنگی از نوعی را که عطاالله مهاجرانی (وزیر ارشاد زان خاتمی ) ترویج می کرد اعتقاد دارند .در این دیدگاه باید مردم و جامعه آزاد باشند تا هر آنچه دوست دارند را انجام دهند و کسی مزاحم آنان نشود .حال اگر اینها مزاحم دیگر مردم و جامغه شدند اشکالی ندارد ، چون تحقق آزادی اینان اهمیت دارد نه عموم مردم و جامعه .

0
0
پاسخ
1393-08-13 12:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.